środa, 9 maja 2012

Nail Tek Foundation II

Dosłownie przed chwilą w moje łapki trafiła paczuszka, której już jakiś czas oczekiwałam. Skuszona wieloma świetnymi opiniami, postanowiłam i ja zaopatrzyć się w podkłądową odżywkę do paznokci Nail Tek Foundation 2.



Przy okazji dostało się też trzem moim koleżankom :P


Podobno to cudo ma pomóc mi odbudować moje zniszczone pazurki, które po przedłuzaniu metodą żelową (co mnie podkusiło?!) są w opłakanym stanie. I to dosłownie....


Skórki i sama płytka nigdy chyba nie wyglądała u mnie tak źle.. Dodatkowym problemem jest obgryzanie od czasu do czasu, czego już od kilku lat próbuję się oduczyć.
Paznokcie po użyciu odżywki od razu stały się jakby gładsze. Nail Tek wchłania się zaraz po nałożeniu, nie zostawia błyszczącej warstwy jak przy użyciu bezbarwnego lakieru, co mnie osobiście bardzo odpowiada.
Z tego co wyczytałam to nakładamy go codziennie rano, nie zmywając poprzednich warstw i tak "ciągniemy" przez tydzień. 7 dnia zmywamy całość i kurację zaczynamy od początku.
Myślę, że za jakiś miesiąc podzielę się z Wami recenzją, co mi dał ten specyfik, a teraz pozostaje mi tylko czekać na rezultaty :)

A Wy?
Używacie/używałyście??
Jak ją stosujecie? 
Czekam na Wasze opinie :)

10 komentarzy:

  1. Zobaczymy, jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mnie korci i korci ten nail tek!!!!
    obserwuje:)
    bedzie mi milo jak rowniez mnie zaobserwujesz:)+ u mnie konkurs z oriflame zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe,czy jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale przydałoby się. widziałam tatuaże w poprzedniej notce i są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakos nie wierze w odzywki zmywane zmywaczem, wole olejki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, właśnie dziś szukałam dobrej odżywki bo moje paznokcie aż błagają o pomoc, daj znać jak się sprawuje i czy warto ją zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 53 year-old Help Desk Operator Deeanne Tear, hailing from Victoria enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Jigsaw puzzles. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a Supra. jej ostatni blog

    OdpowiedzUsuń