poniedziałek, 7 maja 2012

My tattoos - my world

Tatuaże...
To jedna z tych rzeczy, z których nie będę potrafiła nigdy zrezygnować. Niewiele osób kończy na jednym. U mnie tak też się nie stało i te które mam zapewne nie są też ostatnimi :) 
Jestem posiadaczką dwóch, albo jak kto woli trzech, maleństw zdobiących moje ciało. Ja mówię, że dwóch bo kokardy powstały obie za jednym zamachem i choć nie były zbyt przemyślaną decyzją, to wciąż je uwielbiam :)



Napis na plecach jest najmłodszy - powstał 5 miesięcy temu i był moim prezentem za zaliczoną sesję, której myślałam, że nie podołam. Narazie nie mam w planach kolejnych, jednak ta metoda zdobienia ciała może być odzwierciedleniem naszej duszy i poglądów, więc kto wie co to będzie w przyszłości :)) 



13 komentarzy:

  1. Świetne tatuaże, kokardki wyglądają słodko ;)
    Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam! :)
    www.stylebyczarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tatuaże, sama od kilku lat marzę o jakimś. Miałam sobie zrobić po skończeniu 18lat, ale minęło już kilka dobrych lat i nie mogę się zebrać. Świetne kokardy!
    Pozdrawiam i obserwuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się tatuaże jednak sama nie mogę się zdecydować. Boję się, że znudzi mi się i przestanie mi się podobać, a tatuaż to nie kolczyki, które da się wyjąć i śladu nie ma :P Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym mieć w przyszłości ,,kruki na karku'' albo nadgarstku ale boje się, ponieważ jestem osobą zmienną.
    Do Ciebie tatuaże pasują : ) Podoba się : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne, takie bym sobie mogła zrobić ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne tatuaze :) ja planuje zrobic na nadgarstku tylko sie zdecydowac nie moge :P wpadnij do mnie :)

    http://illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się :)
    sama już z 3 lata rozmyślam nad zrobieniem sobie tatuażu, ale cały czas jest to jednak faza przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Bloog:)
    Obserwuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. kokardki prze urocze! <3 dodaje do obs, muszę tu częsciej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne tez na dniach bede robic na pleckach i juz mam inny w glowie :)

    OdpowiedzUsuń