piątek, 18 maja 2012

Włosy

Hej :)
Dziś post dotyczący włosów. Niestety nigdy nie przywiązywałam duże wagi do dbania o moje włosy. Wydawało mi się, że właściwie niewiele im trzeba żeby "jakoś" wyglądały. Teraz odczuwam tego skutki. Włosy są suche, łamliwe, a końcówki kruche i rozdwajające się. Moja codzienna pielęgnacja właściwie kończy się na myciu i spryskaniu ich odżywką ułatwiającą rozczesywanie. Znacie jakieś dobre maski bądź odżywki ze spłukiwaniem na taki rodzaj włosów jaki mam? Ciężko mi coś znaleźć, bo półki w drogeriach uginają się pod różnego rodzaju kosmetykami przeznaczonymi do pielęgnacji kłaczków, a ja potrzebuję czegoś naprawdę skutecznego! 




Czytałam ostatnio dużo dobrych opinii o szamponie dla dzieci z Rossmanna -Babydream, jednak kompletnie się u mnie nie sprawdził :( włosy okropnie mi się po nim kołtunią (mimo używania odżywki) i szybko przetłuszczają. Już nie wiem co mam z nimi robić... :(

1 komentarz:

  1. Moja codzienna pielegnacja konczy sie na myciu i odzywce, plus biowax dwa razy w tygodniu ;p tez niewiele; p

    OdpowiedzUsuń