środa, 23 maja 2012

Zestaw do stemplowania pazurków Essence

Wczoraj będąc w Naturze moim oczom ukazał się właśnie ten zestawik. Słyszałam wcześniej o stemplowaniu paznokci, ale nigdy nie probowałam. Za zawrotną kwotę 14zł postanowiłam spróbować.


Oczywiście na początku nic nie chciało mi wyjść tak jak powinno, po czym okazało się, że po prostu nie zdjęłam folii ochronnej hehe ^^ Od razu na bok odstawiłam szpatułkę do usuwania nadmiaru lakieru, gdyż bardzo rysowała ten metalowy szablon z wzorkami. Jak widać na zdjęciu zastąpiłam go kartą heyah :P


Pierwsze próby zdobień były ciężkie i nie umiałam dobrze dociskać stempelka żeby wszytsko ładnie się odbiło. Jednak im dłużej próbowałam, tym lepiej mi szło. Żałuję tylko najbardziej, że wzorek, który odbijałam jest taki malutki (nie starczał mi na całe paznokcie, co widać na zdjęciach) i musiałam się ratować dorobieniem reszty. Wyszło jak wyszło - niezbyt dobrze, ale jak na pierwszy raz nie jest tragicznie chyba :)

Z daleka pazurki prezentują się bardzo ciekawie i niespotykanie.


Podejrzewam, że już neidługo zaopatrzę się w nowe szabloniki i będę kombinować! :D

4 komentarze:

  1. świetne to jest :D chyba też sobie kupię i będę się bawić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie sądziłam, że to jest takie efektowne! Świetnie wyszło :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń