środa, 27 czerwca 2012

WAKACJE!!!!!



W zeszłym tygodniu zdałam ostatni egzamin i mogę śmiało powiedzieć, że mam już wakacje! :D
I gdyby nie praca to leniłabym się całe dnie! Achh dał mi bardzo w kość ten czerwiec - nauki masa, pracy jeszcze więcej, ale na szczęście sytuacja w miarę się unormowała.
Za dwa/trzy tygodnie wyjeżdżam do Francji. Mam nadzieję, że załapię się jeszcze na jakieś ciekawe wyprzedaże, bo w ogóle jeszcze z nich nie skorzystałam  w tym roku!
Jestem w trakcie poszukiwań jakegoś fajnego bikini. Podstawą jest dla mnie usztywniana miseczka w biustonoszu i najlepiej gdyby to był kształt bardotki. Widziałyście gdzieś jakieś warte uwagi??

Wpis taki ni z tyłka, ale weny mi dziś brak, a i tematów ciekawych mało, więc zostawiam Was ze zdjęciami kostiumów które chętnie bym przygarnęła :))
O tym myślę już od dłuższego czasu, tylko ten dół no... Wolałabym zwykłe majteczki ;)


Ten ma górę prześliczną! Oczywiście u mnie w h&m się nie pojawił, ale to jednak sieciówka więc pewnie leżałby na mnie tragicznie - tym się pocieszam, bo nie miałam okazji go zobaczyc :D

Idealny! Falbanki zapewne bardzo powiększałyby optycznie moje duże cycki, ale to co!

No i znowu h&m! Materiał keipski z tego co widzę, ale krój całkiem całkiem...
Smakowity kąsek zostawiłam na koniec :D Śliczny, jednak na taki nigdy nie będę mogła sobie pozwolić. Ale patrzeć kto mi zabroni? :D

4 komentarze:

  1. ale Ci zazdroszczę wyjazdu! ja pewnie skromnie i tradycyjnie wybiorę się na Mazury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też takich szukam ;< jak coś znajdziesz to daj znać!:D

    kolega nie jest Francuzem;p

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkkie swietne, ale jakbym miala wybrac to 1 :D


    Zachecam do dodania mojego bloga do obserwowanych :)
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń