poniedziałek, 28 maja 2012

Angina i gorąca czekolada :)

Hej :)
Coś mnie angina bierze :( Ale miałam mieć dziś cięzki dzień na uczelni, więc musiałam zwlec się z łóżka i lecieć na zajęcia... Byłam dziś na jednych z ćwiczeń pierwszy raz w tym semestrze, dlatego trochę obawiałam się jak może to wyglądać. Jednak doktor bardzo ucieszył się widząc naszą wesołą piątkę, zrobił listę i pogratulował, że chciało nam się przyjść w poniedziałek (cały zeszły tydzień trwały przecież juwenalia :P)

Następnie spotkałam się z moją K.na mieście. Usiadłyśmy w naszej ulubionej knajpce przy herbacie mrożonej - K. i gorącej czekoladzie - ja :) Owinęłam się kocykiem i już mogłyśmy zatopić się w analizowaniu najnowszych ploteczek :)

Nikt pewnie nie uwierzy, że zdjęcie dziś robione, kiedy na dworze 24st ciepła, a ja siedzę pod kocykiem popijając gorący napój :P


EDIT:
Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana nowymi butkami, to odsyłam na moje allegro :) świeżo wystawione platformy, które okazały się na mnie za duże :(
Na szczęście nie mają tak miękkiej podeszwy jak te z Big Stara, także bez obaw :D
<klik>


10 komentarzy:

  1. :) uwielbiam taką czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki bajecznie piękne! pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zdrowia życzę! aż mi smaka narobiłaś na czekoladęę, będę musiała tyłek ruszyć i chociaż jakąś w sklepie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty angina a ja infekcja ucha oj bardzo bym chciala by taka czekolada mi pomogla.
    Buciki fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz tydz sie lecze a teraz gardlo doszlo:( moze tez cos w angine sie przerodzilo

    OdpowiedzUsuń
  6. To jegginsy ;) legginsy jeansowe ;) mniam, goraca czekolada!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej ;)
    ładne buciki!
    czekolada pychaaa<3

    OdpowiedzUsuń