sobota, 5 maja 2012

Buty i problemy z nimi związane...

Uwielbiam buty! Koturny, czółenka, sandałki, baleriny, botki, kozaczki i każdy inny rodzaj buta. Moja miłość do nich jest tak samo duża jak nienawiść samego kupowania ich. Mam zawsze ogromny problem z doborem odpowiedniego fasonu, modelu i rozmiaru. Albo są za małe, albo za duże, albo niewygodne. Dwa tygodnie temu postawiłam sobie na cel znaleźć buty idealne. Na codzień i jednocześnie bardziej eleganckie. I o dziwo, po kilku dniach poszukiwań, udało mi się!


Znalazłam je na jednej ze stron internetowych oferujących obuwie i dodatki, która magazyny ma w moim mieście, więc jeszcze przed zakupem mogłam je przymierzyć :) No normalnie cud, miód i orzeszki! Poszłam, przymierzyłam i wyszłam z portfelem lżejszym o parę zł, ale z dwoma parami butów pod pachą :) Wszystko było idealnie do wczoraj - kiedy to postanowiłam założyć jedne z nich. Przeszłam dosłownie 700m chodnikiem do siostry i o to co się z nimi stało:




Koszmarne dziury na całej długości podeszw! Buty kupione w poniedziałek, które założyłam dopiero dziś! Kamyki, których przecież nie uniknę chodząc po dworze, w gumową podeszwę wchodzą jak w masło... Nie spodziewałam się, że Big Star produkuje taki chłam...

15 komentarzy:

  1. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. :O o kurczę! reklamacja jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyglądają te koturny. Szkoda, że jakościowo słabe :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problemy z dobraniem dla siebie butów :/ mam małą stopę więc większość wybranych przeze mnie butów jest zwyczajnie za duża.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Ciekawy blog ; *
    + Obserwuję i liczę na to samo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O łaaaa nieprzyjemna sprawa z tymi butami... :/ Pozdrawiam i zapraszam. Masz chęc się poobserwowac? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie mogę się do koturn przekonać. Jednak jestem zwolenniczką szpilek ;) Co do kamyków to aż dziwne że są takie miękkie, może przynajniej rekompensują to wygodą? bo skoro są miękkie to powinny być lekkie i wygodne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dość wygodne to fakt, ale kurcez ciezko chodzic w bytach w ktore co rusz cos wlazi i utrudnia chodzenie.. Ide dzis zlozyc reklamacje, zobacze co mi powiedza :)

      Usuń
  9. Ciężko teraz znaleźć dobre buty. Kiedy zobaczyłam zdjęcie pomyślałam, że buty mają już z rok, że widać takie ślady użytkowania, a za chwilę przeczytałam o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mi mowią, że tak to wygląda!! :(
      Bylam je dzis zareklamować, zobaczymy jak to się skończy....

      Usuń
  10. Szkoda że tak się zmasakrowały bo są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze...;/ a ja się zastanawiałam nad tymi bucikami właśnie, ale jednak nie kupiłam ;d a koturny uwielbiam!! :))

    OdpowiedzUsuń